Pages

Your Ad Here

Saturday, May 15, 2010

Magazine! oh Magazine!

Just came back from Bintulu town, alang-alang dah masuk Park city Mall (PCM) temankan Piyan dan Syafiq beli barang. Aku saje jew la memanjangkan langkah ker Popular Book Store kat mall tu. Ingat nak cuci mate tgk magazine-magazine yang ado, tup -tup terbeli pulak magazine kat atas nu.. tak tahan godaan betul.. ki.. ki.. ki..
First magazine yang kat belakang tu magazine on Digital SLR photography, rase nyer baru lagi kat market kot, baru ader dua issue.. last month memang aku tak ke Popular or other book store, so memang la tak tahu akan kewujudan nyer kat pasaran Malaysia. Murah pon murah hanya RM 10, tapi memandangkan aku kat Sarawak harga dia up la siket jadi RM12. From my flesh view, rase nyer isi kandungan dia boleh tahan jugak la, bebaloi dengan duit aku yang melayang...
Second tu memang my own collection nyer magazine, dah menjadi kewajipan untuk aku beli setiap bulan sejak aku mula jatuh cinta membaca nyer...Kalo dah nama nyer Discovery channel Magazine sure lah la isi nyer sangat infomartif. tapi malang nyer April issue aku terlupe nak beli.. Mase aku nak gi bayar majalah-majalah tu kat counter ader gak aku tanya awek casher tu pasal last month nyer magazine tapi malang nyer dia kata dia orang dah anto balik g kilang kot.. ceh! seday sungguh..

Note: kalo ko orang nak bace atau sekodeng-sekodeng majalah Digital SLR photography secara online click la link nie ok

0 comments:

Related Posts with Thumbnails