Pages

Your Ad Here

Friday, May 28, 2010

KUSUT!..

Assalamulaikum w.b.t.


Sungguh yakin muke baby nie kan?!. x-presi nyer sangat mantap dan menarik.. Muhahahahaha..
Actually entry kali nie tak ader kaitan ngan sandcastles pon, bukan jugak pasal kes buli membuli yer kawan-kawan.. Cuma e'den just nak luahkan rase bengang dan tertipu biler kuar pegi shopping kat Bintulu especially kat Faley lately. (Bebel)
Bukan kes berat pon, huhuhu.. Cume kes gule jer. Tapi yang tak puas hati nyer, baru hujung minggu lepas aku dengar bekalan gula untuk seluruh negara telah ditambah. Tup-tup bile aku nak beli tak ado la pulak!.. Dah tujuh tahun aku kat Bintulu, dari 2003-2010. Nie la 1st time aku resa penangan krisis gule. Biase nyer, walaupon ader berita pasal kes gula tak cukup kuar kat TV, time aku nak beli ade jer.. nie tebalik la pulak..
adoi!.. cakap banyak pon tak gune kan.. Ari tu daripada nak beli macam-macam, aku just kuar beli satu packet biskut gule jew.. Jadi la kan dari tak ader ape-ape (T_T), yer la tak kan nak beli teh atau milo tanpa beli gula..baik minum air masak je kan..hi hi hi...nak beli 3 in 1 or susu sejat tak best la pulak..

p/s; untuk makluman eden beli gule (1Kg) 3-4 bulan sekali jew kikiki.. memang la padan ngan muke kalo tak tau pasal krisis gule.. ape-ape pon kurangkan gula dalam minuman, tambahkan gula dalam senyuman.. Adios!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails