Pages

Your Ad Here

Saturday, July 4, 2009

Nota 16: Argh!!!....


Adui!!!... Tensyon nyer aku minggu nie... Pening nyer kepala.. apa aku nak buat nie??.. Kuliah dah nak mula tp aku masih lagi blur tak tau nak ajar ape kat budak2 nie.. kang salah mengajar rosak anak orang nanti.. huhuhu... sape yang malu?.. yang tu kite nak tau tu... (T_T). Kalo setakat amali tu boleh ler lagi aku goreng.. tak pasal2 minggu nie aku kena study balik benda-benda basic yang aku tak suke ni... wa!...

Projek aku alhamdulillah berjaya juga akhir nyer... letih hari-hari aku dok belek pasu kosong menantikan benih jagung bercambah.. (aku bukan buang tebiat tanam jagung dalam pasu.. tapi sejer jer bikin tebiat baru.. ). Akhirnya dapt juga aku belek2 daun jagung pas nie...

p/s: Selamat hari lahir kepada supervisor aku yang ke-40 kot.. huhu sendiri tak ingat... Jangan mare kami ler... kami bukan tak ingat tapi kami dah cuba ingat.. huhuhu..

1 comments:

HUSSAIN BIN TAHIR said...

hahaha...ala ko ingat ko jer buang tabiat tanam jagung dlm pasu..aku tanam padi dlm baldi lagi best....

tak pernah di buat orang...

bro nak tanya dr rajan ada lagi ke...lama aku tak contact dr rajan...sebenornya tak pernah contact pun...

Related Posts with Thumbnails