Pages

Your Ad Here

Wednesday, July 1, 2009

Nota 14: Rumate

Boring dan bosan!.. En. Matt (Muhammad bin Sabri) telah kembali ke Kampus Induk untuk mengakhiri pengajiannya + bersama kekasih hati... (^_^) huhuhu... Sekarang tinggal aku menjadi waris tunggal kaum adam (BSBI batch aku yang masih di kampus ini) huhu... Blur aku dibuatnya..

Cerita pasal En. Matt nie. Dia nie merupakan seorang yang super cool, relax and simple.. he is a good brother. Walaupun aku tak berapa kamcing dengan dia (sebab aku nie kecoh + serabut + mengelabah) tapi kire ok la tinggal sebilik dengan dia.. Dapat juga adopt sikit-sikit perangai dia untuk diaplikasikan.

En Matt nie juga merupakan seorang pet lover. Dari ular, kambing, arnab, puyuh, kala jengking, hamster (bau yang memeningkan tapi comel la jugak hemster-hemster dia) semua dia pernah bela. Kalo sembang pulak, ajak jer sembang pasal haiwan, conpem ko orang akan dapat kuliah free siap dengan tips lagi.. kalo part muzik pulak dia nie minat lagu-lagu slow rock.. Aku pon selalu jugak layan lagu-lagu nie sama-sama ngan dia.wakakkakaka..

Part yang aku tak boleh join ngan En Matt nie cuma bahagian main gitar and memancing bila dia boring.. yang nie memang aku faild (tak ada bakat). Ok la, cukup setakat tu.. nak cite panjang-panjang rase pelik pulak.. kalo aweks tak per la..hahaha.. Kalo ko orang nak tau lebih-lebih interview dia la.. Anyway aku harap En. Matt berjaya dengan kejaya idamanya dan bahagian dengan calon isterinya itu.. Good luck bro!..


Antara hamster belaan En. Matt yang aku pon dah tak ingat nama dia...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails