Pages

Your Ad Here

Monday, June 22, 2009

Nota 9: Campus News

Wow!!.. I don't belive myself that this is my 6 years studying in this campus.. tak sangka sungguh.. masa 1st time jejak kaki dulu rasa macam tak sabar-sabar je nak balik rumah.. tapi itu dulu...(^_^). Jika nak flashback semula memoriku yang almost berkarat nie, banyak juga la perubahan yang dialami di kampus ini walaupun ianya tidak la sedractic mana.. ye la kita nie bukan tinggal di Syurga nak semuanya muncul sekelip mata dan kita harus ingat bukan mudah untuk mengendalikan sebuah kampus yang luas dan menghijau ini.. somebody yang nak duduk kat top management in this campus mesti berani dan tabah untuk menempuhi pelbagai cabaran dan halangan.. Apa-apa pun congratz to the faculty management exp to our dean (bukan kipas ar..)kerana berjaya menyediakan dan menaik taraf kemudahan yang terbaik di fakulti ini. So, picture kat bawah nie adalah gambaran kampus yang paling terkini.



Antara update-update yang bakal muncul dan sudah siap:
1. Kompleks Akademik.
2. Dewan kuliah baharu.
3. Dewan ***.
4. Kompleks Penyelidikan. (dah siap)
5. Rumah sembelihan.
6. Banglo Kambing yang baharu. huhuh... (pun dah siap)

Kompleks Akedemik yand sedang dalam pembinaan

Dewan kuliah yang baharu

Dewan ... (tak der nama lagi.. bubuh nama aku sedap jugak)

Kompleks Penyelidikan (tempat aku buat sambal tanah("--)huhu..)

Banglo Kambing yang siap sedia untuk dijual..

Selain daripada update-update yang ado.. kampus ini juga digemparkan dengan kejadian tanah runtuh pada pertengahan semester yang lalu.. walaupun tidak berapa serius, ianya sedikit sebanyak memberi impak dalam isu keselamatan warga kampus.. Apa-apapun langkah pembaikpulihan sudahpun mula diambil ketika ini.. huhu..

Inilah gambaran tanah yang meruntuh akan dirinya.. hehehe..

Semoga kampus ini terus berkembang menjadi sebuah institusi pendidikan dan penyelidikan yang tersohor.. Kalo aku yang jadi dekan mesti malatop punya.. kuang2.. aku tambah (pendidikan+penyelidikan+ profit making ($_$) aku nie mata duitan sikit kita buat Agroturism ... muhahahahah)

p/s : Gambar ini adalah hasil kemalasan yang berganda dan curianku keatas blog En. Jazkye.. Kalo huduh tu paham-paham la yer...

3 comments:

anon said...

waaaahhhh..ini mengundang marah..dh ler rembat gambar aku...pastue kater huduh..chais...gambar aku yg peta dgn 2 keping yg pertama jer..huhhu..aku label hak cipta kat pic aku pasni...huh..(T-T)

ai san said...

wah... nampaknya upm da byk berubah. hehe... rindu kat upm gak

Rakib Rashid said...

ishh... nape ni, teringat plak masa mula2 smpi upmkb dulu lepas tgk gmbr2 ni...

Related Posts with Thumbnails