Pages

Your Ad Here

Saturday, March 13, 2010

Kerja.. kerja.. kerja..

Tak cukup-cukup ngan kerja yang sedia ader... Datang lagi satu keje.. naik pening aku di buat nyer. Bilik sendiri pon dah rupe sarang hamster zul dibuat nyer.. kertas sana sini. Nie baru jadi part timer + student, belum lagi keje betul-betul. Kalo dah keje nanti macam mana la buzy nyer agak nyer... hahaha..

This week banyak benda yang berlaku, macam-macam ado (^^) Awal tahun nie ramai pulak member-member aku yang kawen, semua macam dok pakat nak tamatkan zaman bujang tahun nie, tak ketingalan seorang cousin aku yang kawen ari nie. Next week ader lagi sorang kawan sekolah pulak yang kawen.. semua nyer jemput aku attend, tapi macam mana nak pergi, tiket bukan nyer murah kawan.. nak survive kat sini pon payoh (T_T) lagi pon minggu nie aku busy ngan exam student peat soil management aku, next week la kena attend seminar on scientific writing pulak dah.. nasib badan la yer...

Minggu nie gaji masyuk!!.. hurey akhirnya penantian selama sebulan berhasil.. tapi blom sempat ape-ape aku dah kerugian beberapa ringgit gare-gara over due buku library selama 36 hari.. haha.. Sungguh la malang, bukan sengaja tak mau pulang tapi buku-buku tu sangat-sangat diperlukan buat mase nie. kalo ikutkan ati nak jer aku rembat terus buku-buku tu.. tapi nanti tak berkat la pulak.. buku tu pon bukan pak aku yang belikan.. hahahah

Cube ko orang agak berapa hinggit aku kena bayor??

Exam dah skunk kena tanda kertas la pulak, cepat la habis.. moga-moga aku tak stress menanda...

p/s: Thanks kat linda becoz bagi aku blog award..

1 comments:

Darlyn said...

huhu..tyg la blog award tu......

Related Posts with Thumbnails