Pages

Your Ad Here

Saturday, August 7, 2010

I feel so tired recently

Assalamulaikum w.b.t.

Hello again!..Erm.. dah berapa kali reentry this blog pon tak tau.. mesti ko orang dah muak dah kan ;p

I am so busy lately. I think it is because of changing of my working schedule.Yah lah, lecture pon dah start, kalo sebelum nie just concentrate with my thesis writing sekarang nie dah tambah balik keje demonstrator lame aku..rushing buat paper work lagi, RA work lagi n so on.... malas nak kasi ko orang dengar aku merungut panjang2....

Maybe the tireness boleh aku hindarkan... if aku buat keje tu dengan baik dan bersungguh dari starting lagi n takde stuck2 with stupid reason yg menyebabkan aku lemas dan lemah macam sekarang!.. nie semua salah SAS!.. huh!..





1 comments:

HUSSAIN BIN TAHIR said...

bro..enjoy your busy day...

it is my first day after a long hari raya break...otak aku slow sebab aku dh terformat otak aku haha..tu yg aku kerja baca email dan blog harinie hehehe

padahal banyak giler paper work yg penting tak submit lagi..dah nak due hahah..ko tau kan aku suka bab kerja last minute...hehe

so how is your raya celebration..wish you have a good day..bye

salam ingatan
selamat hari raya..maaf zahir dan batin

Hussain

Related Posts with Thumbnails