Pages

Your Ad Here

Monday, May 4, 2009

Nota 1: Disini kita bermula Kembali

Erm.. Agak berkurun lama nyer tak buat entry... bukan ape,perancangan hidup tak teratur... maklumlah busy sana sini... lg pon belum ader suri nak urus hidupku ini... InsyaAllah mulai hari nie... stp hari ahad akan buat entry baru… hu...

So, kat sini aku nak mulakan dgn cerita sejarah silam kenapa, mengapa dan bagaimana aku t'jebak dlm kancah blog nie... Asal nyer senang jer... mula2 tu saje2 jer buat blog nie... dah x der keja nak buat... maklumlah lps abis bt degree ari tu bosan duduk kt umah sementara sekodeng2 keja yg x jumpe2... plus kesian kat abg aku punya streamyx, x der org nak gune time dia g opis hahaa... Pas tu lak kawan aku Hussain Bin Tahir @ Boss besar Jab. Pertanian sekang ajak aku bc blog dia...

Erm.. menarik gak lepas aku bace2 blog dia… Pas tu terpikir la gak aku nie... “tak kan bace jer?... ape kt aku bt blog gak... bolehlah aku mengarut cerita2 merong mahawangsa or pendekar bujang lapuk aku nie…” (t’pengaruh rakan sebaya dah tua2 nie… huhuhuhu) .Tu jer la cerita nyer secara ringkas... kalo nak tau lebih kasi bayar lor... x pon tunggu aku buat buku 'Aku dan Blog' yg entah biler aku nak buat pon tak tau.

So, tak heran la asyek b’sawang jer blog nie.. maklumlah bukan passion aku nak menulis blog nie sekadar utk main2 saje… lg pon aku lg minat tangkap gamba n edit2 gamba.. habis la ko org… hu3…

Diharap lepas nie.. dapat ler aku istiqamah dalam menulis blog nie... harap2 ler ye..

1 comments:

Darlyn said...

betul2..pastu aku akan sentiasa bace ko punyer blog..skodeng cerita harian tau-tau..

Related Posts with Thumbnails