Pages

Your Ad Here

Sunday, July 8, 2007

Bintulu



Erm.. Diam tak diam dah dekat 2bulan aku balik dari bintulu rupe nyer.. rase macam baru semalam jer sampai umah.. rindu lak kat suasana kolej dan persekitaran bandar yg comei tu.. Mungkin bagi sesetengah orang depa kata apa ader pada Bintulu.. But for me Bintulu is something.. Memang la masa sampai dulu seday la gak coz everything is different budaya, masyarakat, dan persekitaran semua nyer agak berbeza. Tapi akhir aku akui pekan kecil yang sedang membangun tu memang distinasi yang betul untuk aku belajar selama 4 tahun.. banyak pengalaman yang menarik aku alami.. may be satu masa nanti aku akan kembali ke Bintulu semula.. he.. he.. he..

1 comments:

HUSSAIN BIN TAHIR said...

cayalah topik...bintulu memang terpahat dalam hati kita..dimana kecemerlangan kita dibina...segala peluh n penat jerih kita membangunkan diri agar menjadi seperti apa yang kita ada skrang ini...segemgam ijazah masih kemas dalam ikatan....memberi makna perjuangan telah sampai kemuncaknya heheh

Related Posts with Thumbnails